En riktigt hemmagjord dag...

Man kan inte säga att jag är jämn och stabil i alla fall. Inte i något jag gör. Endera gör jag inget eller så gör jag allt. Linn pratade på under helgen att jag gör så jädrans goda köttbullar. Jo jag tackar ja!!! Så idag så blev det köttbullar med hem gjort potatis mos och till det så klart hemma gjort lingonsylt med hemmagjort vinbärs juice till. Men sen var det bra, så det blev pullversås till. Sen sa hon till mig och göra mycket mos så vi kunde ta fiskgratäng i morgon. Jo jo, hur ska detta sluta.... Visst jag gorde hemmagjord riskgrynsgröt en hel gryta. Så hon kan äta till frukost under rästen av veckan också. Linn var ut till hästarna under tiden som jag stekte köttbullar och stefan var till hönorna. Sen efter maten fick stefan vara inne och så gick linn och jag ut och gorde rästen. Tog även med ved in så stefan slapp och gå extra. jo ja tackar ja vad snäll man kan va ibland.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0