En ny helg framför mig..

Ett utav fåren har betett sig lite lustigt idag. Hon låg och flämtade på rygg och när stefan var in för att se lite närmare så ligger hon still. Men sen hjälpte han henne upp med hjälp av en granne. Så när jag kom hem såg hon ut som vanligt igen. Men lite senare låg hon igen men då kom hon upp själv när jag kom för nära. Men jag har provat och kännt på juvren idag och några stycken har allt förstorade juver. Så nu är det bara och se om det blir något snart. Hoppas bara inte det är något fel på tackan som ligger lite då och då. Blev nästan klara med dom 50 ställen på jobbet också. Så på måndag får jag nog gå en trappa upp till mig igen. Om inte blindtarmen hittar på nått mer kul. Blindtarm= något som finns men utan funktion, kan ställa till med mycket elände......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0