En ledig onsdag utan ridning...

Onsdag och jag är hemma.....yesss! Nu har jag börjat och rida på måndagar, tänkte se om det funkar. För Linn rider också på måndagar så jag lämnar av henne vid 6 tiden sen åker jag mot grums där jag rider vid 19,40. Men Stefan åkte och hämta linn när hon var klar så hon slapp och vänta tills jag kom förbi nån gång efter nio. Så nu har jag en hel onsdag ledig känns det som. Men jag har passat på idag och flyttat ut mina små kycklingar. Dom börjar bli så stora så det var dax och få ut dom i hönshuset. Men där ute blev dom allt förtvivlade, men jag hoppas dom vänjer sig fort. Bara värmelampan räcker till så dom inte fryser igäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0