Det ultimata.....

Sista tiden har jag haft så mycket i huvudet så det är tur att jag inte har hundit skriva ner det här. För då hade ni läst igäl er. Men det är klart vissa saker får man kanske inte skriva här. Men det är dax och välja väg nu igen. Har kommit fram där vägen delar sig. Frågan är bara vad man ska hitta på denna gången. Men det skulle ju vara lite intresant och utbilda sig till sykolog. Men herre gud vad man får läsa då. Och jag som inte kan få varken glasögon eller linser som funkar. Tror ni kursen finns på talbok :) Idag är det fredag och lite extra roligt för min dotter sandra kommer på besök. Så ikväll blir det tacos och lösgodis i massor. Vi ska mysa ner oss i soffan och titta på finalen på farmen. Men höjd punkten hade varit om jag hade varit med i finalen på farmen. Det hade varit det ultimata!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0