Livet går vidare.00000

Det är full upp hela tiden.
Skulle ha varit och hälsat på påde den ena och dan andra.
Inte minst sakt min lilla etna, men snart så......
Först ska jag åka till min mormor som fyllt 84, tror jag det va.
Det blir på lördag, ända ner till trollhättan.
Så är det ju ridning måndagar för linn och onsdagar för mig.
Igår så satt den.....ridningen.
Var skit nöjd, även ridläraren.
Kanske går ändå och lära den gammla kärringen till slut.
I tisdags kväll så var jag bjuden på Mery key party till en granne.
Inser att jag inte behöver vara med i någon sopa för att bli kännd.
Jag har ju jobbat på klingan i grums ha ha ha.
Hon som sålde dessa hudvårdartiklar fråga mej varför jag känndes så bekant.
Även en lärling som hon hade med sig frågade samma sak.
Jo då hennes mamma har jag haft som ridlärare när jag var 13 år.
Dom tränade i hoppning båda två.
Sen var det ju charken på ica.
Jo då i vissa kretsar är jag nog rätt känd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0