Imorgon är dagen D.

Jo då man måste nog säga att det har varit en bra helg.
För den har känns väldigt lång.
Fick en promenad med rocky idag med.
Men jag får nog tänka över ordentligt på att börja träna mer kontinueligt.
Man blir ju bara slöare och slöare.
Nästa helgen blir det massa födelsedagar också.
Även min mormor fyller år den 12,
Men henne ska jag försöka åka ner till helgen efter.
Hon bor nere i upphärad så det blir en bit och åka.
Men jag har lovat henne ett brud kort på mig och stefan.
Och det är bäst och hålla hon är ju en larsson.
Imorgon är det programet som ratade mig så jag inte fick bli tv kändis också.
Börjar nästan hålla med linn och stefan.
Att det var tur jag inte blev med.
Herre gud vad jag hade ställt till det.
Då hade jag haft halva sverige som hata mig.
Då hade det blivit och ta grävmaskinen och grävt ner sig om en ville komma undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0