Fin dag på landet..

Har fått mig en ofrivillig motions runda idag.
Linn ville ha sälskap när hon skulle ut och gå med birka.
Så hon sa att jag skulle ta rocky med mig för han behövde motion.
Ja det är ju alltid skönt när man väl kommer hem.
Men linn var ute först med troja.
Hon har ju stått ett tag nu, blev ju halt sist vi hopptränade innan jul.
Sandra är i london med fyra kompisar kommer hem natten till måndag.
Ja barnen blir stora vilket man vill det eller inte.
Linn har sakt att jag inte får skaffa någon mer kanin.
Men vem tror du sitter och stirrar på blocket nu då???
Jo linn hon ska ha en liten kanin unge har hon tänkt sig som ska bo inne.
Så då kan jag inte låta bli utan måste nog ha en jag med hi hi hi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0