Ännu en dag i mitt liv.....

Man blir lika förvånad varge gång man får höra sådana summor som 16 miljoner.
Det har karlstad kommun lagt ut på någon sorts telefon upplysning för nyfikna kärringar.
Som vill veta vad som händer i kommunen när dom ser något intresant.
Eller sura gubbar som undrar varför några träd kapas.
Då kan man ringa dit så svarar dom på alla våra jätte intresanta frågor.
Är det värkligen nödvändigt kan man undra!!!!
 
När jag ändå kokar så kan jag spy galla över mina ridinsatser också.
Var ju onsdag igår så då var jag till grums och red som vanligt.
Och man kan säga att det gick som vanligt.
Jag är värkligen inte bra på någon ting.
Bara för att jag rotar med allt mellan himmel och jord så innebär det inte
att jag är skit bra på allt.
Jag får nog ge upp och inse att jag blir inte bättre än så.
Och glädja mig åt alla tusenlappar som jag slipper lägga ut på den skiten.
 
Så får jag sluta med något posetivt.
Jag och vitspår har varit ute och tränat tömmkörning.
Resultatet som vi ska uppnå där är bara att vi ska bli mindre runt magen.
Tjoo fredag nu kan du komma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0