Spann loss riktigt.

Man kan inte vara klok. Nu har jag suttit i soffan hela dagen. Först så spann jag sen så kardade ja. När klockan var sex så sa stefan om han skulle ta in hästarna vid halv sju. Då svara vi att vi hade tänkt gått ut idag. Så vi parvla oss upp ur soffan och gick ut. Då sågade jag till ett kanin hus som stefan skröv i hopp. Sen fyllde jag på hö ute till hästarna för i morgon. Tittade över mina hönor för och se om dom trivdes med sin nya tupp. Så nu är dom 20 hönor och 5 tuppar. För fem tuppar tog jag bort i går. Sen när vi gick in så började linn och möblera om. Då helt plötsligt skulle jag vara med på ett hörn också. Så det blev möblerat och skurat och mycke undan plockat. Ja varför inte när man ändå är igång. Plockade undan i vår sängkammare och parade ihop strumpor. Dammsög och bädda rent i sängarna. Jo då om man lyckas lyfta ändan från soffan så blir det allt lite gort. Nu är kl, kvart över 10 och kudden väntar. Imorgon är en ny dag på jobbet..... Tjolla hopp sann sa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0