Friden är slut....

Ja nu var helgen slut och jag ska strax slänga mej i kudden.
Har fått en del gort så nu känns det lite bättre en stund igen.
Har tvättat all ull i badkaret på förmidagen, så nu hoppas jag att den ska torka
tills på lördag.
För då bär det av till annuska utanför arvika.
Hon ska försöka få igång min spinnrock.
Sen har jag städat men tyvärr så blev det inte riktigt klart allt som jag hade tänkt.
Min mor ringde och skulle komma på besök så det var bäst och försöka va lite trevlig.
Sen har jag fortsatt och träna tömmkörning med vitspår.
Stickat klart stefans norsktröja och börjat på sandras.
Dom ska få lika tröjor, men jag började med den första för över tre år sedan.
Men då var jag så dålig i min armbåge så det blev ett avbrott som inte ville komma
igång igen.
Men nu så är den färdig på när som att jag ska sy på dom broderade banden och hyskorna.
Fått ta över stefans telefon som han köpte sig i sommras har jag också.
Och den har fått ett fint virkat etui som jag började med när min mor kom.
Blev lite sugen när linn ville göra ett till sin telefon.
Men nu är det slut på det roliga för denna helgen.
Men nu väntas det i tre dagar, sen så ska mettemarit och estell få komma hem ÄNTLIGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0