En proppfull lördag väntas...

Varit en hård vecka
Men nu är det äntligen slut så nu ska det njutas.
Var ut en sveng med vitspår under kvällen.
Men nu börjar han försöka bryta sig lös.
Han har nog tröttnat på att promenera runt och se proper ut.
Men vi han vara fin i höger varvet åtminstonde.
Han travade på riktigt duktigt i 10 var minst.
Men det var när vi skulle byta varv som han inte tänkte trava lungt
och stilla längre.
Då bestämnde han att nu skulle det galloperas och hälst ifrån
förövaren som va jag i detta fallet.
Jo ni, 67 kg för honom var rena semester trippen.
Men det är tur att han är snäll inerst inne så han stoppa efter
10 meter.
Men man blev lite blöt där bak.
Tur det är snö ute och dun jackan gled bra på snön .
Så nu får han villa i morgon så då kan jag ge mig av mot arvika
så tidigt som möjligt.
Ska ju på stickkaffe träff.
Det ska bli skit kul och få träffa mina nya vänner och bara prata strunt.
Samtidigt som man byter ideér och kunskaper.
Hoppas hon kan få igång min spinnrock för nu börjar jag bli sugen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0