En heldag med ull IGEN..

Nej det ser allt ut som jag får mindre och mindre tid till min blogg. Som ni ser har jag skaffat mig en riktig pärla till spinnrock. Hämtade den i Arvika efter jobbet igår. När jag kom hem så sätte jag mig direkt och spann en hel spole med garn. Det är så roligt så nu vet jag inte hur det ska bli ha ha ha. Så idag så kallade jag på en vän här borta i skogen om hon ville komma hit. Så här satt vi med vår ull hon och jag med linn brevid. Så jag har lärt min vän och spinna på slända. Så nu är hon i sjunde himmlen så det var nog inte sista gången. Sen är det ju så att jag har fått en ny telefon så nu har jag lärt mig ett nytt spel på telefonen som heter word feud så kallad allfa pet. Så nu spelar jag det med fem personer samtidigt. Herre gud hur kommer detta och sluta. Ja troligtvis så förlorar jag hela tiden med skit samma. Sen har jag under kvällen ränsat lite i höns huset. Så förhoppnings vis så blir det både lugnare och att det går åt mindre mat. Hela fem tuppar blev jag av med. Så en av dom nya tupparna som jag fick hem från arvika har fått sig nya fruar. Det blir nytt blod i hönshuset och det behövs nu när jag har kört i gång min äggkläcknings maskin. Om två veckor kommer det kycklingar. Sen sätter jag igång en ny omgång med den nya tuppens avkommor. Det blir bara bättre och bättre just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0