En stundande helg.

Nu går veckorna allt bra fort.
Så nu är semester veckorna inlämnade på jobbet.
Även en extra vecka la jag in om idag som en försmak inför sommaren.
Tänkte jag skulle fixa taket på magasinet då.
Har pratat med store bror Michel idag för och kolla lite information.
Sen till slutut så utbriset han. "Har du tänkt och gort det själv"
Men herre gud när vaknade han till då....
Hur svårt kan det vara och rikta och sätta dit lite reglar då.
Och store bror som han är så frågar han om ställning och säkerhet.
Det blir nog bra med det lilla gubben. Men först ska jag fixa helgen.
 
 
På lördag ska jag iväg och visa upp min skogsutrustning.
Är med i något som heter säker skog.
Kan ju vara bra så här när man har tänkt sig till skogen och både röja och hugga lite träd.
Men jag saknar skor så det blir till och beställa ett par på lördag.
Som ni kanske förstår så finns det inte så små i lager :)
 
Ska försöka och klippa ett par får med, så man är på gång åtminstonde.
Men jag kanske inte kommer ur soffan ens vem vet.Ha Ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0