Städning på schemat....

Ja nu är helgen till ända.
Jag kan inte skryta med att jag varit ute i det fina vädret riktigt.
Mer än när jag har tömt musfällor och gillrat om dom med ny ost bit.
Är uppe i 103 st nu.
Där imot så har jag varit inne och grejat med städning och ordnat lite plats.
Skurat hela badrummet och tvättat både mattor och duchdraperi.
Möblerat klart på övervåningen.
Så till och med linn gillar och vara där nu helt ensam.
Var och hämtade hem linn för en stund sen.
Då var vi förbi maxi och storhandlade för veckan som kommer.
Så nu känner jag mej förbered för en jobb vecka igen.
Måste bestämma mig när jag ska åka och titta på min bror som är med
i en teaterföreställning också.
Kan ju inte missa det, för det blir väll inget mer misstänker ja.
Så jag tänkte passa på och fråga min granne kerstin som brukar gå på teater.
Om du är intresserad "annie get your gun" som spelas nu i säffle så får du
gärna åka med oss dit.
Vi har tänkt försöka åka en fredag, så hör gärna av dig om det låter intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0