Så blev det med dä.

Vart ska jag börja!
Idag så var jag först tvungen och ringa företagshälsovården och få en tid.
På torsdag förstenas skulle det va en läkare på plats.
Men när dom fick höra att mitt utslag var såpass stort så skulle dom försöka
få tag på någon läkare.
Jag hade tur så han skulle titta förbi under dagen.
Så nu går jag på pencellin i tio dagar.
Det var en kraftig reaktion som jag hade fått.
Sen så har jag fått mina tupperwere saker.
Det blev en hel del grejer dä.
Stefan spanade in sinna grytor och till slut sa han "häfftigt"
Den mannen gillar kvalite han ha ha ha ha, det var därför han valde mej:))
Skämt och sido...
Jag har snart en dotter som blir 16 också som måste uppmärksammas.
Hon har ju tittat runt på lite mobiler för hennes är ur funktion för tillfället och nästa
månad går hennes abonemang ut.
Så stefan tyckte det passa bra att vi köper henne en ny.
Han kan ändå inte hitta på några presenter, så vi stövlade in idag på en telefon butik.
Och ut kom vi med en kasse som inehöll en samsung galexi s3.
Gissa om den tjejen är glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0