Nu ska vi vara snälla.....

Ja då har man skrivit på för fiberkabel då!
Då är det bara och få alla andra och fatta rätt beslutet.
Sen kan telia få ha sin skit ifred.
För nu har jag krånglat både med telefon och bredbandet till för att
få det och funka.
Telefonen sprakar så mycket ibland så jag måste avsluta för att jag inte hör något.
Annar så har jag det ganska på ställt denna vecka.
Igår så var jag till grums och red igen en ridlextion.
Imorgon är det ordinarie ridlextion som ska avvärkas.
På torsdag blir det till och klippa sig.
Lördag är det hopptävling som jag ska sjutsa sandra på.
Söndag blir det kanske mini hoppning för mig, har inte bestämt mig än.
Har ingen tid över till något annat känns det som.
Och jobbet där simmar jag i papper än.
Jag har aldrig varit med på maken.
Det tar aldrig slut!
Sen har vi den där mikrofånen också.
Den skulle jag villja tejpa fast med silver tejp i något stallars hökt upp
med munkavel på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0