Nu ska jag njuta.

Ja idag har jag minsan tagit igen allt som jag har varit lat förut.
Nu är det klart och det känns sååååå sköööönt.
24 skott kärror och det tog två och en halv timme.
Så nu är fårhuset tömt på all bajs för denna gången.
Men det känns som jag skulle vilja nacka dom också så jag slipper
skotta något mer jämt för tillfället.
Men det går väll över, sen är det borta och glömt när man åker och köper
sig några mer istället.
Ja man är väll inte riktigt klok förstår ja.
Men vad skulle allternativet vara uch fy jag får rysningar av att sitta och glo i väggen.
Men det är klart jag har ju några ruckel också.
Börjar och växa till i pannloben igen så jag får nog börja forska i någon lösning där.
Börjar och få cell skräck så smått igen.
Får väll nämna att linn har haft lite kallas idag för mormor och min svärmor karin.
Hon fyllde ju hela 16 år i onsdags.
Men tyvärr så kunde inte sandra närvara, för typiskt nog så fyllde hennes pappa och
även farmor år idag.
Och i morgon skulle hon jobba hela dagen på stallet.
Så hon får väll vänta till vi åker till ullared och fira sin lilla syster.
Ha Ha Ha det låter så roligt med lillla.
Hon är ju för bövelen 20 cm längre än stora syster.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0