Mössen tar slut....

Det är nästan så det börjar och kännas lite tråkigt nu när mössen börjar ta slut.
Har inte fått en enda än i kväll, men jag ger inte upp än.
Imorgon ska jag passa på och ta med troja på min ridlextion i grums.
Det är ändå så många hästar som är halta så det passar ju bra och prova nu.
Har tänkt länge på det men man är väll för feg eller snarare lat.
Men hon behöver tränas lite bättre så det är väll lika bra och se om det funkar.
Ja, hästen är det väll inga problem med.
Utan det är jag som ska kunna lära mig och rida detta vidunder till häst.
Hon är ju lite väl stor för min smak och kännslig i munnen.
Finlir är inte min mellodi riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0