Inget för veklingar....

Ja som sakt så har jag varit i ullared under helgen med hela familjen.
Min underbara barndomsvän Maria tog hand om allt här hemma.
Till Rockys förtjusning.
Men det är klart man börjar ju undra när två så mörkrädda ger sig ut på
promenad när det är kålsvart ute.
Men men dom såg ju åt minstonde att det var inget farligt ha ha ha .
När man har varit i ullared så många gånger som vi så börjar man undra hur det
kommer sig att man lyckas ändå fylla en hel bil.
Var inte mycket till som skulle ha fått plats där inte.
 
Annars så flyter allt på som vanligt.
Förutom att jag börjar bli rädd för mig själv.
Har ju börjat nacka hönor som den värsta mördare.
Och här om dagen blev jag så förbannad på alla råttor i hönshuset.
Så en fick sätta livet till.
Så idag när jag åkte hem från jobbet blev det ett besök på affären och köpte
fyra råttfällor.
Gillrade dom direkt när jag kom hem.
Efter maten så var jag ut och plockade ur tre stycken.
Sen stog jag och väntade när råttfällorna slog igen.
8 totalt blev det i fällorna ikväll samt en som någon höna hade lyckas haffa.
Jo då här på landet flyter det på som vanligt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0