Vem vet hur det slutar...

När jag sitter på bloggen och funderar på vad jag ska skriva denna gången.
Så finns det lite reklam på andras bloggar på sidan.
Kikade en på en tjej som tydligen har en smink blogg.
O gisses vad många kommentarer den tjejen fick på ett målat öga.
Jag är allt bra illa ute ja.
Sitter här och försöker skriva något intresant och genomtänkt inlägg.
När man kan ta en vanlig bild och slänga ut och se om man får napp istället.
Vad alla människor börjar bli ytliga.
Ingen intreserar sig för den vanliga människan längre.
Nyfikenheten har man kvar och vill höra om folks leverne om det är ytliga saker.
Som shopping och mingel, heminredning bakning och tydligen smink.
Men om man börjar prata bekymmer och kännslor.
Då flyr alla.
Men jag kan bara vara mig själv, vet inget annat som skulle funka med mig.
Så det är tur att man inte ska leva på bloggandet.
Jag skriver för min egen skull och vem vet det kanske blir något utav detta
också tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0