trött VA är det???

Att man kan bli så trött så man knappt hänger i hop.
Men men så är det när man ska försöka och sköta hästar på alla konstens vis.
Tänkte försöka hålla troja i trim så det går och ta med henne på lextioner
utan att hon faller i hop och dör för oss.
Linn red henne i söndags och på måndags lextionen för det var hoppning då.
Idag så var det min tur och rida här hemma i paddocken och i morgon
tar jag med henne till grums på dubbel lextion.
Svårt och säga om hästen eller jag kommer och bli tröttast.
Men jämt nu så känns det som kroppen sover fast jag sitter upp.
Kan bli lite jobbigt och hålla sig vaken på fredag när jag ska sitta still i en
teatersal och titta på en föreställning.
Men det är klart min bror ska dansa indiandans så i pjäsen och det vill man
nog inte missa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0