Rammlat av...

När man har kommit upp i ålder som jag så borde man veta bättre.
Red ut så sent i dag så det han bli skumt innan jag kom i väg.
Kom tre personer med barnvagn som troja tyckte känndes läskiga.
Hon började konstra på vägen för att fly hemmåt.
Så jag rammlade av helt enkelt.
Sen fick dom hjälpa mig upp för det känndes lite väl högt utan pall.
Har hälsat på dom nya grannarna som köpte ett ställe här intill.
Dom hade fyra hästar som dom skulle ta med till sommaren hit.
Det kan ju bli riktigt roligt och få sällskap på ridturerna.
Har blivit av med en tupp idag.
Hon som köpte lammen av mig, ville ha en ny tupp till sina hönor.
Så nu har jag bara sju kvar.
Men då har jag inte räknat med dom nya kycklingarna jag fick med hem
förra helgen.
Kan finnas två bland dom också om jag har otur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0