Nej är alltid ett NEJ...

Ja man knogar på, snart är denna veckan gord också.
I lördags så körde jag mina ulliga varelser till arvika.
Alla fem blev jag av med, så nu har jag bara dom stora tackorna och olle kvar.
Det sägs att dom står och skriker i två dagar när man tar bort lammen från mamman.
Men inte här inte, men det är klart dom gick så länge tillsammans
så dom blev väll lättade och bli av med odågorna.
Inatt så drömmde jag att stefans arbetskamrater skulle göra en svensexa för honom
i efterskott.
Men jag ska inte tråka ut er och berätta hela historien.
Utan jag vaknade med humöret på topp kan man säga och strax där efter.
Så började en katt här springa runt som en galning.
Trodde det var missan som ville ut för att kissa för då brukar hon göra hyss
för att väcka mig.
Så jag går ner i mörkret för att släppa ut henne.
Det visar sig att det är kajsa som har fått tag i musen som har gnagat i väggarna
ett tag.
Och som sakt så var jag på topp i humöret så det blev till att ta ett vedträ vid spisen
och donka i huvudet på musen.
Jag har ju ändå bestämt mig för att utrota dom här äkliga små krypen så varför inte.
Kajsa ville ju bara leka och det tyckte inte jag att jag hade tid med fyra på morgonen.
Så jag föreslår att det är inte lönt med någon fjantig svensexa.
Se hur det gick för musen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0