Kalla fakta....

Vad fantstiskt detta promillehaltiga blöta gift har för invärkan på mänsligheten.
Fast man dricker så blir man väldigt törstig av någon underlig anledning.
Folk som inte har någon tunga, helt plötsligt slänger fram den största gift tunga
mänsligheten skapat.
Men jag håller fast med mina prinsiper, det känns skönt.
Jag behöver inget till livs för att säga vad jag tycker.
Jag står för det jag tycker även om det känns obekvämt.
Men tänk på en sak ni andra om det skulle ha gällt poletik då minsan vill vi
att dom ska stå för det dom tycker för att vi ska veta hur vi ska rösta.
Men vi privata varelser vill man helst man ska glida med för att inte stämningen
ska förstöras.
Märligt hur mänskigheten vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0