Stritts yxan är framme....

Kul att man har några trogna läsare kvar.
Kan ju inte säga att jag har haft så mycket tid över till bloggen.
Det har slagit runt riktigt nu ska jag säga.
Nu rider jag nästan varge dag i veckan, så vitspår börjar få kondis.
Vi får väll se hur länge man orkar med detta.
Men man hinner inte så mycket annat istället tyvärr.
Men min dag började halv sju i morse, då jag skulle hinna till arvika innan 9.
Sandra var med på hoppning i två klasser.
Fick rosett i 90 klassen och i 1 meters klassen så rev hon ett hinder och
ramlade av på slutet för det blev för snäft.
Men hon är nöjd ändå för det var första tävlingen på en meter.
Sen har jag börjat på jordgubbslandet som ska grävas om och ränsas.
Men vi tog oss tid på eftermidagen och hälsa på ett par grannar
innan dom tröttnar på oss:)
Förra helgen så la jag ut en annons på baggen.
I fredags börja det ringa, pust! bara utläningar som är hungriga.
Men den sista som ringde idag var en tjej som låt svensk trodde ja.
Ha när jag sa att det var bara utläningar som hade ringt och vill äta honom,
så säljer jag inte.
Då la hon på hA hA Ha
Ja kom igen, jag är laddad för nästa samtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0