Snart ullared.......


Ja då åker man till ullared i morgon igen då.
Om dom kunde sälja rum där i stället.
Känns som det skulle vara ett bra köp när man bor trångt.
Linn ska vara hemma och sköta djuren i lag med sin stora syster.
Så jag hoppas på bra väder nu!
Idag fick jag åka min gammla hundai till jobbet.
Kändes faktiskt inte så bra nu när man åkt så månaga nya bilar.
Så det känns lite extra skönt nu när jag snart ska få min nya.
Skulle lämna in min mobil äntligen idag efter jobbet.
Men som en liten ande som visskade i örat så skulle jag prova
och se om den laddade en sista gång.
GISSA!
Jo den funkade helt plötsligt.
La ut lite extra historier.
För i morgon kommer det inte och hinnas med som sakt.
Och arbetskabraterna behöver ha något och gotta sig med
när jag inte är på jobbet och förgyller tillvaron för er.
Men ni får försöka klara er tills på måndag.
Trevlig helg på er alle sammens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0