Hör min bön:)

Dagarna bara rullar och rullar.
Med denna tackten så är jag snart pensionär.
Tiden på ansökan gick ut i dag så nu är det kört.
Men jag ger inte upp än efter som jag är stöning:)
Kan vara någon som tackar nej och då står jag gärna till förfogande
bara så ni vet!!!
Jämt nu så gör jag nästan vad som helst för att få bli känndis.
Det är ju lets dans på tv.
En anledning för att ta en plats i framtiden. Hi Hi
Just nu så händer det en hel del i molkom.
Förra helgen så brann en lada ner.
Under veckan fick en lärare sparken för att hon sa ett och annat
saningens ord till en som borde ha fått en skopa redan från barnsben.
Och idag så brann en villa ner i rådetorp nån km hemmifrån.
En klass kompis till linn bodde där.
Ja som sakt ska man vara rädd eller inte?
Och som pricken över i et så hämtar jag min bil trolitvis på måndag.
Men först ska det vara en låååång skööööön helg.
Med massor med arbete. Ha Ha Ha Ha ha
simma lungt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0