Förutfattade meningar...

Tjejen stod och liftade vid vägen utan att få lift. Det var mörkt,
kallt och duggregnade och trafiken var gles.
Till slut stannade en äldre gubbe och frågade om hon villa ha lift.
Tjejen svarade jakande.
- Du får betala i natura, skrockade gubben.
Tjejen tänkte det var liten sannolikhet att få annan lift och det var uselt väder.
Dessutom var gubben var så gammal att han nog inte skulle klara det.
De kom fram till tjejens destination och gick upp i en skogsbacke för betalningen.
- Hade jag vetat att du var oskuld skulle jag tagit med dig hem till lägenheten, sa gubben.
- Hade jag vetat att du fortfarande kunde få stånd så skulle jag tagit av mig strumpbyxorna, sa tjejen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0