Tomt kylskåp...

Jag är allt bra motvalls kärring riktigt.
Eller snarare är jag kärring för huvud taget.
Ni skulle ta en titt i mitt kylskåp.
Det ekar om jag säger något när dörren är öppen.
Inte ens en gnutta margarin fans det ens.
Tur jag hade förköpt mig på sådant där rinnande konstgort skit.
Så jag hade något och steka i när jag skulle bränna på
baconen till fläskpannkakan som står i ugnen.
Ja ja, man över lever nog ändå utan och handla ihjäl sig bara
för att det blivit helg.
Så här blir det inte något konstgort romantiskt dravell idag
vid matbordet.
Men det är klart, stefan kom hem nyss och har bytt mitt avgassystem
på bilen.
Så han borde kanske varit värd nått mer spännande.
Men vad skulle vara mer spännande än va i lag med mig.
Han vet aldrig vad jag hittar på här näst. Ha HA ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0