Söndag morgon.

Nu är det en ny dag och värkligheten ett faktum.
Jag sitter här och skriver efter att jag har ätit frukost och hästarna
är utsläppta.
Stefan ligger där uppe och sover med inga måsten här i livet.
Med en rygg som inte tar någon skada av att ligga raklång länge
Linn är hos farsin, hans flickvänn kom och hämta henne i grums
när vi var och prova sadel.
Gillar inte riktigt att dom manipulerar henne bakom min rygg.
Värkar som han har fått tag i en tjej som är hans like.
Bra för honom men mindre bra för mig som vanligt.
Men om hon ska hem så får han köra henne ända fram till
husknuten. För nu har lilla snuttan fått nog och då är det ingen ide
och diskutera saken.
Om han hittar på extra saker och göra för henne så får han fullfölja
ända fram.
Får se vad man hittar på idag. Vad som är mest akut.
Stefan ska i alla fall provrida sin nya sadel.
Kanske blir en liten uppsittning för mig med.
Det är ju en hoppsadel vet jag.
Och hinnder har jag byggt själv som sakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0