Släpp loss sanningen!!

Dessa fantastiska studier som man gör på allt ting.
Nu har dom studerat hur kvinnor mår som håller till på face book.
Dom blir deprimerade ju mer dom håller till där.
För dom tror allt dom läser är solsken och att alla andra har det
så bra med sin man.
Jag måste upplysa dom om skogsbrunetten.
Det kan nog få dom till baka till värkligheten.
Här förskönas ingen ting.
Här får man sanningen kasstad rakt i ansiktet.
Det är ingen ide och försköna sig själv för man är den man är ändå.
Idag hade jag chefts samtal om vad man tyckte om saker och ting.
Jo då, allt är fint bara alla skönter sig så sköter jag mitt.
Gärna i min takt och mitt sätt.
Och hälst ensam efter som jag inte gillar och arbeta med någon.
Ingen är ju riktigt lika bra som mig i alla fall. Ha HA
Man ska inte skämas och talla om vad man tycker. Ha ha
Han förstog allt jag sa, med ett leende på läpparna sa han
jag har förståt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0