Rally snuttan!!!

Då har man gort det igen.
Jag har ju en volvo och kör ikring i.
För stefans bil står på värkstaden igen på obestämd tid (ford).
Då fick han en låne bil, som jag var tvungen och ta på måndagen till
jobbet för min fick vi se hade dåliga däck så vi visste inte hur länge dom
skulle hålla.
Nu idag så hade stefan min bil med hem med nya sommar däck på.
Slänger ur mig att min bil är till baka.
Jo ni vad säger filluren då.
Att jag kan hålla mig i volvon så han kunde få köra riktig bil.
ha ha ha.
Han får så ont i ryggen när han kör volvon och så tyckte han att den
tog för mycket disel.
Då gick han och titta vad han drog för mig.
Behöver väll inte säga mer igentligen.
5,8 Ha Ha Ha
Då är det väll bara och glida vidare.
Den går som ett spjut när man trycker gasen i botten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0