Hoppas på mer möten...

Idag har jag varit på fårfest i kil.
Och tänka sig jag har hittat en som håller kurser om spinna garn.
Så nu bär det av till arvika snart på kurs.
Hon hade en underbar spinnrock från australien.
Men om det smakar så kostar det.
Var på en underbar fest igår kväll utanför grums.
Min ridlärare fylde 50, så alla var bjudna som ville.
Det är klart man ställer upp när man äntligen har hittat en
människa som både VILL och KAN lära en och rida.
Man kunnde tro att vi hade drukit MYCKET vin om man
skulle dömma efter allt skratt underkvällen.
Men det var bara sååå underbara männsikor som var
helt otroliga till och berätta både det ena och det andra.
Imorse så tog jag en dust med baggen.
Han blir bara hetare och hetare.
Men i morse så svartna det för mina ögon och då låg han risigt till.
Så i kväll när jag skulle ge dom mat och vatten så var han allt spak.
Han gillar nog inte sinna horn just nu för dom är väldigt bra för mig
och ta tag i och bryta honom i backen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0