Tiden krymper.

Min dotter är ute i sista minuten som vanligt.
Fick beställa kläning till avslutnings midagen på internett idag.
Hon har inte hittat någon tidigare säger hon.
Hoppas bara den passar och att den hinner komma tills på onsdag
nästa vecka nu.

Själv så ska jag på sommar festen i morgon kväll.
Har ju varit med och annordna kallaset.
Så det spörs och se vad det blir av det hela.
Men efter som jag även har inhandlat all sprit så tycker jag att
jag var tvungen och hjälpa till och dricka elendet också.
Så det blir för stefan och stiga upp i morgon natt och hämta hem mig.
Sen blir det fårhagens tur på onsdag morgon.
Tur stolparna står på plats redan.
Skulle bli lite krokigt annars kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0