Sliter vidare..

Börjar och få klämm på ridningen nu det känns skönt.
Är ganska bra också att den hästen jag rider i grums nu.
Är inte någon favorit bland folket.
Finnt dä,  då kan han få bli min hopphäst på minihoppningarna.
Ingen risk att den är fullbokad.
Har haft lite och stå i på jobbet.
Sammtidigt som man ska sköta jobbet så har jag varit med i
fest komiten och anordnat sommarfesten som brakar lös på tisdag
efter jobbet.
Men idag så måste jag börja och göra klart får hagarna så det blir
lungt på torpet.
Dom bryter sig ut hela tiden nu.
Lite kul är det allt nu när man ser att tackorna börjar bli runda och feta.
Ska försöka ta den sista tackan och klippa i dag också innan hon ska föda.
Efter som jag inte blev av med baggen så får han bo kvar det får lösa sig endå.
Men han behöver klippas han med.
Hur det nu ska gå till med dom hornen ivägen.
Jobb väntar så hej på ett tag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0