Medial förmåga...

Ja nu har man fått semester i hela 14 dagar till att börja med.
Inget semester väder i sikte förstås.
Känns lite konstigt och inte ridit på två dagar.
Men man kanske skulle ta och kassta sig upp på sin egen i morgon.
Sen har jag intalat mig att jag och Etna ska börja ett nytt liv på semestern.
Vi behöver få lite kondis bägge två.
Och defenitivt så behöver vi få ett mindre midje mått.
Imorgon så ska jag nog börja med lite motionsdans.
Black Jack i skruvsta parken, det blir grejer det.
Men jag börjar nog först med och baka lite goda bullar.
Jag är ju som en loppa. Lever på hoppet.
Att någon ska komma och hälsa på någon gång.
Fast dom senaste dagarna har jag varit tvungen och inse,
att dom man trode kanske tyckte man var lite rolig åtminstonde.
Inte gillar en alls.
Tragist för dom säger ja.
Men era idioter, tro inte att jag inte känner det.
(Skulle jag vilja säga till dom.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0