Fredagen...

Kanske skulle skriva några ord om går dagen också.
När jag kom hem från jobbet så började jag ränsa klart stenpartiet.
Sen började jag gräva ner lite plantor som jag inhandlat.
Flyttade rododendron busken till en svalare plats.
Gillade inte och stå i solgasset hela dagarna,
det borde jag ha fattat när jag satte den:(
Ränsade blom sängen som jag redan sen tidigare ränsat.
Brukar bara bli en gång per säsång men några av dom nya
plantorna fick komma på plats just där.
Så jag får väll offra mig så det ser bra ut tänkte ja.
Stefan klippte gräs mattan, inte en dag förtidigt kan man säga.
Sen var jag in och slängde in några bakpotatis i ugnen innan jag
började med hästarna.
Sen in igen och slängde i hop en räksallad till potatisen.
Till slut så var det bara soffhörnan som hängrade.
Med en tallrik bakpotatis och hemmagord räksallad.
Det är klingans förkännst att jag lyckades både äta och lära mig
och göra räksallad.
Även potatis salladen är jag kung på!!
Den blir till fredagen när linn tar examen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0