tre dagar kvar.....

Ja nu har stefan fixat nya bromsar till min mors bil.
Får se hur lång tid det tar innan hon är här igen med bilskrället.
Jag följde med henne och plocka lite svamp när hon kom och hämta hem
bilen. För igår krånglade det så att hon fick låna med santa fen hem.
Tur men håller sig med tre bilar ibland. Hi Hi
Var ut och red en liten sveng i skogen med vitspår.
Den hästen fattar inte att han är tjock och fet inte.
Börjar och bli lite orolig för den dan han får kondis.
Fixar jag och hålla honom då tro??
Nu är det bara tre dagar kvar till semester igen.
Men idag så kom stefan "tuppen" Andersson tillbaka till jobbet
och ska jobba till september.
Så nu buntas det kort så det sprutar på jobbet.
Även linn har kommit igång.
Hon har snart skurat hela stallet själv, när jag har jobbat.
Men nu håller jag tummarna att min semester nr 2 blir bättre,
med både arbetslust och fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0