Första semesterdagen....

Imorgon har linn tänkt sig hem.
Så då blir det en liten tur till karlstad.
Stefan ska väll lämna måndags exet till volvo igen tror ja.
Han har varit ute och skött alla gårdens syslor idag alldeles själv.
Medans jag tog i tu med akvariet.
Det tog banemej hela dagen. Men jag städade runt om också.
Syt klart svärmors kjol så den ska levereras tillbaka till molkom i morgon.
Har även hunnit med och karda lite ull.
Från mitt lilla föråd som jag tog kort på här nedanför.
Det är från ett får, så det finns mer ute i uthuset.
Fåren lever livets glada dagar, dom har hittat ut på sitt sommarbete.
Så det är nästan omöjligt och få se dom underdagarna.
Ja i morgon blir det väll och kravla sig upp på hästryggen igen.
Min chef linn är ju hemma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0