En molning dag.

Kul man fick så mycket reaktioner på face book.
Om min relation med min lille bror.
Men nu är det en ny dag och den är också molnig men på ett helt annat sätt.
Igår hade jag en ridkompis från krk på besök.
Hela familjen var med och skulle titta på min schettis Etna för eventuelt låna den
främst över sommaren och sen får vi väll se om hon charmar dom till köp.
Tanken var ju att etna skulle fylla det tomrum som flinken lämnade eftersig.
Men man kan ju inte ha den tid som vuxen som det var när man var barn.
Tog mitt första dopp i gapern i går. Var faktiskt riktigt skönt när man väl kom i.
Vårat hö är bärgat och klart också.
Som sakt vi köper allt hö i år.
Stefan är riktigt nöjd med det kan ja säga.
Men det är tur att vi inte kör också.
För så allergisk som stefan är nu har han aldrig varit förut.
Han vet inte riktigt vad det är som gör utslag så han får ta dubbel ranson på medicin.
Idag åker vi till stan linn och jag. Linn vill så gärna till höök och titta på häst rean där.
Men jag åter kommer snart. Det är ju semester!!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0