Det är så man sticker ut.

Ja då har jag snart jobbat en vecka då.
Kommer nog och lyckas jobba i kapp mina två semester veckor.
Men det var ju kul och få reda på idag att till nästa fredag ska
examenskorten vara buntade och inventerade.
Kanske skulle kalla in kontors personalen till att göra ett arbets pass.
Så dom får känna på hur det är och jobba under press.
Skulle tippa på att det ligger mellan 15-20 000 kort som ska sorteras och synas.
Men det finns vissa knep man kan ta till, men då behöver jag en person till hjälp.
Har gort det några gånger förut.
Bara dom får en siffra så blir dom glada.
Det gäller bara och gissa så nära som möjligt. Ha Ha Ha
Så det blir och ringa chefen som börjar jobba på måndag.
Behöver min tupp nu (Stefan Andersson).
Sorterade jul kort ett år. Då var det 150 000 st ca.
Jag hade 7 bord på raken för att få plats med alla sorter.
Gisses va roligt det va. Tror det tog 3 veckor med buntning och allt.
Vi var nog en 6-7 st första dagen sen så minskade det drastiskt, efter en vecka var vi bara två.
Det är vid sådana tillfällen som agnarna skiljer sig från vetet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0