Jag vet!!!!

Idag sitter jag på krk och bloggar.
Kom på den brilljanta iden att ta med den bärbara dator,
så har jag något och göra under tiden.
Lite dålig täckning bara som vanligt, fast jag sitter i karlstad.
Hållde på och göra en tabbe idag också.
När jag skulle gå hem så tyckte jag att det var så många utav
dom som har nycket. Som redan hade gått.
Då började jag ana oråt och tittade på listan.
Jo då mycket riktigt det var jag denna vecka.
Ibland ska man ha tur. Men man känner sig bra ensam ibland
för nu sitter jag och jobbar själv och lysnar på kärring kanalen från
halv 10:e. Undrar om det är skadligt.
Det finns ingen jävel som säger varken det ena eller andra.
Som när dom flyttade terminalen för larmet, jämt veckan innan jag skulle
låsa den gången.
Ja jag vet det är mitt ansvar och hålla koll.
Men jag är ju van livet är ju så hemma också.
Men radion får dom jävelen stänga av själva!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0