Mardrömmar.

Finns med en artikel i wermlandstidingen i dag, om en tjej som heter linda
och driver en blogg. (lindablom.se)
Inte vilken som helst inte, utan karlstads mest lästa privata blogg.
Hon säger att en bra blogg ska innehålla mycket bilder och vettigt textinnehåll.
Då är det väll bara att jag börjar och slänga ut en hel del bilder då.
Sen är lyckan gord.
Hon har 5-6 000 läsare varge dag. HERRE GUD säger jag!
En bit kvar rättare sakt.
Mitt stora problem när jag skriver det är att jag tänker bättre när jag inte har
datorn i närheten.
Min stora mardröm för tillfället är att jag har så förbannat ont i armarna.
Men igår så satte jag på mig armbågs skyddet när jag jobba så det blev lite bättre.
Men så kommer natten och armarna bara sommnar bor.
Tyvärr så gör inte rästen av kroppen på samma vis.
Men så är väll livet.
Men mardrömmen för sossarna har i alla fall tagit slut.
Men nu ska väll karusellen börja om för att hitta något skit på den stackaren med.
Dagens historia passar liksom bra just nu.
Alla tror att dom har det värst. Istället för att ta i tu med sina egna bekymmer och
inte tro att någon ska göra det åt dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0