Måndag avklarad.

Då var första arbetsdagen på detta året gort.
Känns bra, men jag orkade inte låta bli utan jag har gort om i kort hyllorna.
Man får ju göra som man vill nu. Ha Ha
Men det känns lite jobbigt med returhanteringen nu.
Går inte och planera på samma vis.
Dom blandar returer hej villt.
Så både hesab och backemarks hamnar i samma kartonger som mina.
Och inte nog med det så kommer jul returerna in nu också.
Ja minnst sakt rörigt.
Sen måste jag skriva att min dotter red såååååå bra idag på lektionen.
(Linns krav idag) Ha HA
Förkylningen kanske inte ställer till något mer.
Det är väll så att inte ens basilerna trivs.
Men det kan jag överleva med. Ha Ha
Nu ska jag titta på det "okända".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0