Lite i alla fall!

Fredagsfräckis:

Göran Persson var ute och åkte i den skånska landsbygden.
Plötsligt sprang en gris upp framför bilen och chaffören hade inte en chans att väja
utan körde på grisen som dog på fläcken.
Göran sa åt chaffören att gå upp till gården och berätta vad som hänt.
En timma senare kom chaffören tillbaka med kläderna i oordning rökande en ciggar
och med en vinpava i ena handen.
-Vad hände, frågade Göran?
-Jo bonden gav mig vinaren, hans fru ciggaren och sen fick jag otroligt skön sex med
deras dotter.
-Herre gud, vad har du sakt till dom? Undrade Göran.
-Jo, jag sa bara:
-Jag är Göran Perssons chafför och jag har haft ihjäl svinet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0