kanske, kanske inte.

Då har man tagit ett steg närmare det okända.
Började skriva lite sporödiskt på en bok som aldrig kanske blir klar.
Men ändå, man vet aldrig hur galen jag blir innan jag lägger näsan i vädret.
Skulle ju vara lite häftigt om det kunnde bli en liten saga om ett bedårande liv. hA HA
Tänkte att det kunde bli två böcker så inte det blir allt för grötigt.
Första "Kjells dotter" mjukstart om när jag var liten.
Men den kommer nog och bli den svåraste och skriva,
dels för att mitt minne ska hänga med och att ni inte ska tröttna efter första kapitlet.
Sen kommer nästa skräll "dårar man mins"
Går säkert fort för det är ju mitt favo ämne.
Ja ja drömma kan man ju i alla fall.
Det är ju det enda som jag klarar av för tillfället.
Men det har bara blivit en sida och den börjar den 2 juni -78.
Då undrar ni vad hände då?
JO min flinken föddes då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0