En vilsen skäl.

Ja då har man passerat med ett år till då.
Vet inte om det är så mycket och fira om jag ska vara ärlig.
Men det var trevligt med 8 timmars prat stund med trevliga grannar åtminstonde.
Känns som jag står i ett vägskäl och irrar.
Har så många frågor och funderingar som jag inte har något svar på.
Mitt förflutna har hunnit i kapp mig IGEN.
Vet snart inte vem jag är.
Ibland känns det som det kanske hade varit bättre att pappa hade sålt hela skiten.
Fått blivit en helt vanlig svensson sittandes i en lägenhet.
Och blivit social och trevlig och alltid vetat vad som har varit passande.
För tyvärr så hjälps det inte att jag har en riktig kraftig stämma, argumenterar mig blodig.
Ingen lyssnar ändå! Eller kommer ihåg vad jag ville eller sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0