Dammfritt.

Idag har jag skött mig som en riktig kärring.
Varit inne och puttsat bort mycke damm.
Kan inte vara damm allergiker.
Diskat och lagat mat, även glasen i vitrinskåpet fick sig en omgång.
Gort en smarring räksallad som vi ska ha i kväll till bakad potatis.
Sen har jag sett min blivande bil också.
Han är såååå snygg med motivlack och allt.
Passande nog så finns den i trosa ha ha ha
Bara och ta fram den alltså.
Det svåra blir nog och bli av med min. (bil)
Den är helt underbar så jag skulle inte vilja sälja igentligen.
Men jag åker soppas mycket, så jag vill ha en disel och som inte
drar så mycket.
Igår bytte jag tandläkare också.
Skulle alla i molkom göra så dom blev arbetslösa.
Hur fan kan man driva något som bara har öppet till kl 16.00.
Och på fredagarna så stänger det tidigare.
Molkom är faktiskt en glesbyggd och dom flesta jobbar på annan ort.
Ska vi åka hem för att gå till tandläkaren och sen åka tillbaka igen till jobbet.
Om dom inte vill arbeta så ska dom inte behöva det heller tycker jag.
Kunden har alltid rätt hette det ju.
Men det kanske inte gäller längre, nu när inte jag jobbar med kunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0