Blä vad idiotiskt.

Detta samhäller är allt bra märkligt.
När datorn kom så sa dom att pappers arbetet skulle gå lättare.
Fick ett brev från länstyrelsen i månadsskiftet nov/dec att jag skulle räkna
mina får en valfri dag under december månad och lämna in senast 16 januari.
Nu säger bestämelserna när man skaffar får så ska man bokföra allt som händer.
Som när det tillkommer något får eller om det avlägsnas något får från gården.
Så när jag köpte dom 7 fåren så lämnade jag in ett papper om dom 7 individerna.
Och nu vill dom att jag ska räkna dom:)
Vad väntar dom sig att det ska ha hänt.
Om en skulle skicka in och skriva att dom är 14 st och se vad som händer.
OM dom hör av sig så säger jag bara att den dagen såg jag dubbelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0