Tredje gången gillt....

Har haft fult upp ett par dagar så datorn har fått vila.
Rider ju på ridskolan i grums på onsdagarna.
Så jag åker direkt från jobbet till grums.
Sen får jag leka runt där i tre timmar innan det börjar.
Men det är ju ingen konst när hela grums är som mitt
gammla vardagsrum.
Gissa vad jag knåplar med nu då??????
Tredje gången gillt ska det bli.
FARMEN!!!!
Jaa det ska väll va fasen om det inte skulle lyckas någon gång.
Då blir jag kändis och då får man även va med i lets dance.
Idag så kom min mor till jobbet och bjöd på tårten som hon
lovade när hon sluta.
Behöver väll inte säga att hon satte sig ner och började bunta kort.
Stannade i 1 1/2 timme.
Har lite problem med olle (baggen).
Han stångar i mot väggarna hela tiden.
Idag så lossade det i låset i dörren och han blev friiiii.
Nu är han så skelig. Precis som om han skäms och ska fjäska.
Han känner inte mej särskilt väl än märks det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0